Google

04 de febrer 2011

Plan 100 Blues & Black de Auamusic, una oportunitat per projectes de blues i música negra


 Des de fa uns mesos, Auamusic ha posat en marxa el Plan 100, que té com a objectiu treure 100 discos al mercat en un any. El més interessant per a tots els músics i amants del blues, i de la música negra en general, és que AUA ha creat un apartat específic dedicat a tots aquests gèneres musicals: el Plan 100 “Blues & Black”.


Auamusic.com és una discogràfica social on qualsevol músic o banda pot obtenir el pressupost necessari, a través d'Iinternet, per al llançament al mercat del seu projecte musical. El pressupost s'obté per un sistema de finançament col•lectiu, a base d'inversions a partir de 10 €. A canvi, els inversors obtenen beneficis del projecte segons el criteri que hagi marcat l'artista.

Aquesta és una bona oportunitat de promocionar i donar sortida a tots els bons projectes de blues, jazz, swing, soul, funk... i també de rock'n'roll! Perquè el rock'n'roll és ben “negre”, sinó que li ho preguntin a Chuck Berry o Bo Diddley! 



En un mercat musical en evolució i creixement, es iniciatives com aquesta són una bona opció que, des de la xarxa com punt de partida, ofereix a músics, professionals i affecionats noves alternatives per comercialitzar i gaudir de la música en un entorn digital que està transformant acceleradament usos i costums. Al cap i a la fi, com ja cantava Dylan fa 50 anys, els temps segueixen canviant, fins i tot a vegades a millor.

Més info: Lluís Souto - lluis(arroba)auamusic.com
Publica un comentari a l'entrada


La història del blues és plena de detalls, anècdotes, imatges i moments que val la pena recordar.

The history of the blues is full of tails, anecdotes, images and moments that are worth to remember.